?

Log in

come read the fake me.

Wednesday, December 7, 2005

11:47PM

2005,..worst year of my life for sure, ive lost everything pretty much in one year..or 4 months of one year.
and im not being dramatic..i have my grandmother and my mother and thats about it..im like 16 again sans only im not all misfits'd out(as much) .no one looks at me the same..no one talks to me the same..its fucking crazy, im a misanthrope its true but you gotta admit its a bit much for one person to handle., i know you could all give a shit and are tired of it whatever..its kinda shitty too knowing everyone's so much happier that im not around. being defensive towards that dosent help..getting fucked up beyond belif dosent ehither..and i cant just do the hook up with random bitches thing too..girls, just arnt pretty or cool..no offense..i wish i was gay seriously..but i cant do it.
so what does one do?

id love to just hustle for the rest of my life but..then again..i have no talent..and thats the painful reality
dont get me started on pepole..as far as im concerened..

i create stuff cause i know its gonna knocked it down..and made fun of
but thats kinda of half the reason i do certian things in the creation of it.

blah blah blah..madd emo right now..

blahhhhh....

t$..that nigga's the champion..i miss that kid..that situation's got me all stressed too..

at least carlos d from interpol has a madd crush on me..creppy.
nigga looks like marty mcfly's dad.

what does 2006 have plans for me?
prolly a glammed out suicide or something..who knows..
bowie playing all loud or something..

or maybe everything will work out..prolly not thou...

my grandma's words " rene, boxers cant always listen to their heart..they have to be mental too..a boxer who's all heart always loses"

yep.
love,
rene joseph nunez.

Sunday, August 28, 2005

10:40AM - guajira snakerider

im playing today at sweat records around 8..come watch us

its us and stop this fall..

party.

we got a few surprises.

Saturday, August 6, 2005

8:42PM - fuck

im going on tour tommorow..

were all just d.e.a.d r.a.m.o.n.e.s

black jeans
black shirt
black shoes

but ive got soul and things are just so hard right now.
please...
-rene

Thursday, April 14, 2005

4:41PM - im back..

so yeah im back home for good.
till i make madd money and move out to la or something.

these are epic times.
lets see how this all plays out.

if not..i go out with a bang

Current mood: suicide

Sunday, February 20, 2005

10:07PM - home

There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy
And God I know I'm one

My mother was a tailor
She sewed my new bluejeans
My father was a gamblin' man
Down in New Orleans

Now the only thing a gambler needs
Is a suitcase and trunk
And the only time he's satisfied
Is when he's on a drunk

------ organ solo ------

Oh mother tell your children
Not to do what I have done
Spend your lives in sin and misery
In the House of the Rising Sun

Well, I got one foot on the platform
The other foot on the train
I'm goin' back to New Orleans
To wear that ball and chain

Well, there is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy
And God I know I'm one

yeah...i guess im depressed or something..

Current mood: suicide

Saturday, November 27, 2004

9:31PM - i dont even write in this thing but.

what the fuck?

horrible...just fucking horrible.

instantly sick.

i only had 2 friends my senior year in highschool and joe was one of them.
someone i consider a close friend.we had so many good times.listening to shitty music and talking shit.
im so far away.
fuck fuck fuck.

condolences to his whole family and everyone who knew him.
only a few hours ago i called him while i was in miami to see him.
if only he'd had picked up his phone and we had hung out ,

its like weight on your chest with flashbacks.

sorry everybody.

Current mood: crushed

Monday, October 25, 2004

6:40PM - im still alive..i think?

ok....ihavent forgotten about yall.

i have no computer.
heres the rene life update.

im in boston and im freezing.
boston sucks..dont be fooled by the 3 good bands out of there.
seriously your all so lucky.

anyways, yeah im working at peir 1 imports with a retard in the stock room.
yeah he's not allowed to climb ladders and i feel bad cause i cant stare him directly in the face.

yeah im shitty but fuck you try working with him.

i hate the red sox and i hope they lose..
pepole here need to chill with that.

the new talib album is incredible.
the new mos is ok..has some new metal but its got a few songs.

buena vista social club destroy you because they are like 100.

i miss all yall.


i need a computer..i miss the internet.

ok leave comments.

whompdy whomp nigga what

Current mood: cold

Saturday, September 25, 2004

6:01PM - destroyed , like black love.

well. i finally got a computer again.

heres the updates.
im moving to boston thursday but i wont be there till the 5th.
im gonna go to new york first to vist my aunt.getting shot with a bulletproof vest on.thats pretty much the current sentiment about it.nervous.

anyways, im starting a new band...palehorse/palerider..its pshycadelic jazz fussion mars volta pinkfloyd beatles genre shit...step to this. papa's got a brand new bag

syd barrett is seriously better than you.



heres my playlist and yours if your smart

james brown -greatest hits
syd barrett - octopus
kanye west - the college dropout
fela kuti - greatest hits
miles davis - sketches of spain
mahinvishnu orchestra - the lost trident sessions
led zepplin - greatest hits

thats it.

Thursday, July 29, 2004

9:26PM

my computer is still dead.

love melody.

rwav is dead. sorta.

we got 2 more last shows.

august 17th at the alley
and the 19th at i/o

come watch hands down most terrible band ever play.

the new never in red is the best shit ever.

Current mood: cheerful

Wednesday, July 21, 2004

7:41PM - i robot, i suck

dead.

give a fuck.


305 389 8621

Current mood: distressed

Thursday, July 8, 2004

10:10AM - yeah maybe

well im still in boston and this is a sort of recap before i leave tommorw.

-hung out with melody and yuri...fucking awesome.

-hung out with the haft.random but awesome

-saw the icarus line

-gotten drunk 6 nights in a row

-played with charlotte

-broke an organ

-eat chicken wings and hate the t

thats pretty much it...tonight i see the blood bros and tommorw i go home.

we have a show saturday at the saloon in ft lauderdale..go to that.

everyone visit the roomwithaview guestbook seriously were the best party in town. everyone who signs i swear ill touch.p.s we know we are racist and sexist and hate every band already thanks.sign it.

thats it.

<3 gf

the wolf

Current mood: anxious

Wednesday, June 30, 2004

3:06PM - fucking i dont know...

yeah so im in boston.
im going to see the icarus line and the blood brothers this week.
get jealous.
see you faggots the 10th.
rene

Current mood: hungry

Thursday, June 17, 2004

9:50PM

Sunday, June 20th
317 nw 10th terrace @ the pitt in hallendale fla
12 noon FREE!!!! + Free Red Stripe & BBQ!
Studdogs (Orlando)
Telephone (Orlando)
Brad Leo (Orlando)
AC Cobra
Southern Flaw
Malt Liquor Riot
Laramie Dean
The Ritual
We Are Scissors
Room With A View
Beep
Sianara Tokyo

yeah roomwithaview is playing this show..come out and prove to your dad your not a big fucking faggot by comming to this show.

thank you.

2:52AM - i say that.

socialism and communism sucks hard.

fashionable? i think not.



thats so last week.

stop this fall are fun dudes.

Current mood: annoyed

Wednesday, June 16, 2004

1:04AM

so american nightmare / give up the ghost or whatever the fuck. broke up.

that might be the final nail in the hardcore coffin.

sucks.

we have a show sunday in hallendale.

come see us.

im really bored and lonley.
shitty.

i miss grinning my teeth and saying " im ardco yo"

Current mood: annoyed

Monday, June 14, 2004

9:28PM - august third in orlando fl help.

is there anyone who can help me or could book a show in orlando for august third?

2 touring bands one band from l.a on buddyhead records and my band from miami fl.

if anyone can help me please let me know asap.

thank you very much.

rene

Current mood: awake

Saturday, June 12, 2004

12:25AM - gone.

fuck that was fast.

ok so roomwithaview is playing some shows maybe.

june 25th i hope to see icarus line insted but if not.
we are playing at 9391 sw 167th court. its 2 bucks.
we are playing with a bunch of "screamo-diy bands" so bring the pretenciousness and fake ideology.

fill this out.do it


What Would You Do If
I cried:
I said I liked you:
I kissed you:
I started smoking:
I stole something:
I WERE hospitalized:
I ran away from home:
I got in a fight and you were there:

What Do You Think About My
Personality:
Eyes:
Face:
Hair:
Clothes:
Voice:
Humor:
Choice of music:
Mannerisms:
Family:

Would You
Be my friend:
Tell me the truth, no matter what:
Lie to make me feel better:
Spread rumors about me:
Keep a secret if I told you one:
Loan me some cash:
Hold my hand:
Take a bullet for me:
Keep in touch:
Try and solve my problems:
Love me:
Have sex with me:

listen to battles and don caballero.

Current mood: blah

Wednesday, June 2, 2004

11:52PM - fuck,

in lieu.

its not perfect.

Friday, May 28, 2004

4:21PM

im happy.

reading about futurism and listening to mogwai.

still next thing i know...

Current mood: artistic

Thursday, May 27, 2004

1:33AM - theres semen in your body

i met this girl, when I was ten years old
And what I loved most she had so much soul
She was old school, when I was just a shorty
Never knew throughout my life she would be there for me
ont he regular, not a church girl she was secular
Not about the money, no studs was mic checkin her
But I respected her, she hit me in the heart
A few New York niggaz, had did her in the park
But she was there for me, and I was there for her
Pull out a chair for her, turn on the air for her
and just cool out, cool out and listen to her
Sittin on a bone, wishin that I could do her
Eventually if it was meant to be, then it would be
because we related, physically and mentally
And she was fun then, I'd be geeked when she'd come around
Slim was fresh yo, when she was underground
Original, pure untampered and down sister
Boy I tell ya, I miss her

Now periodically I would see
ol girl at the clubs, and at the house parties
She didn't have a body but she started gettin thick quick
DId a couple of videos and became afrocentric
Out goes the weave, in goes the braids beads medallions
She was on that tip about, stoppin the violence
About my people she was teachin me
By not preachin to me but speakin to me
in a method that was leisurely, so easily I approached
She dug my rap, that's how we got close
But then she broke to the West coast, and that was cool
Cause around the same time, I went away to school
And I'm a man of expandin, so why should I stand in her way
She probably get her money in L.A.
And she did stud, she got big pub but what was foul
She said that the pro-black, was goin out of style
She said, afrocentricity, was of the past
So she got into R&B hip-house bass and jazz
Now black music is black music and it's all good
I wasn't salty, she was with the boys in the hood
Cause that was good for her, she was becomin well rounded
I thought it was dope how she was on that freestyle shit
Just havin fun, not worried about anyone
And you could tell, by how her titties hung

I might've failed to mention that the shit was creative
But once the man got you well he altered the native
Told her if she got an energetic gimmick
That she could make money, and she did it like a dummy
Now I see her in commercials, she's universal
She used to only swing it with the inner-city circle
Now she be in the burbs lickin rock and dressin hip
And on some dumb shit, when she comes to the city
Talkin about poppin glocks servin rocks and hittin switches
Now she's a gangsta rollin with gangsta bitches
Always smokin blunts and gettin drunk
Tellin me sad stories, now she only fucks with the funk
Stressin how hardcore and real she is
She was really the realest, before she got into showbiz
I did her, not just to say that I did it
But I'm committed, but so many niggaz hit it
That she's just not the same lettin all these groupies do her
I see niggaz slammin her, and takin her to the sewer
But I'ma take her back hopin that the shit stop
Cause who I'm talkin bout y'all is hip-hop


seriously put this in the context of punk music and its the same shit.just different words.

i used to love her.

last nights sleep has taken away my black circles.

Current mood: artistic

Navigate: (Previous 20 entries)